Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Maria - 1 mars 2007 20:47

Idag hade han varit på body shop till mig (eftersom jag inte hittade butiken i stan, så fick han gå till den i sitt köpcentra på sin lunch), och då handlade sötnosen till mig så att han fick en nesissär med på köpet. Det var väldigt fina produkter i den, så jag blev jätteglad:)I morse var mina pojkar väldigt morgonpigga, redan klockan sex ville de stiga upp. Så när vi lämnat Gustav på femårs till klockan åtta, så åkte Axel och jag hem till sängen igen. Och vi tog en lur på en timme, det var väldigt skönt!!Efter tuppluren var vi så pigga att vi tränade på en sak inför festen på lördagen, det var svårare än jag trodde måste jag säga. Ni får veta till veckan vad vi har sysslat med för förberedelser inför den här festen!Sedan åt vi lunch och efter det var det dax att hämta storebrorsan, nu har hen en veckas sportlov. Vi var ute en stund när vi kom hem, axel sov i vagnen och jag klippte hunden.Snabb enkel middag idag, fiskpinnar med potatis och fiskdressing. Riktig Gustav mat, han har haft tur hela veckan han! Vi tittade på Americas funniest homevideos efter maten.Efter att jag lagt pojkarna har jag sysslat med att packa eftersom vi ska vara borta hela helgen. Per håller på att duscha hunden nu, det gillar han inte så svansen ligger mellan benen.Jag väntar på en tjej från friluftsfrämjandet som ska komma hit med en jacka jag ska få prova, hon måste vara världens snällaste som gör en sådan sak. Det är en skaljacka, jag har en röd som jag fick i 30-årspresent och den är totalt utsliten. Jag använder den jämt! Nä, åter till packningen

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards