Alla inlägg den 28 februari 2007

Av Maria - 28 februari 2007 21:41

Över 800 besökare till lilla mig den här månaden. Tänk att det är sista februari idag - mars imorgon, då kan man ju börja längta till våren, tjo ho!

Av Maria - 28 februari 2007 21:30

oh hey, oh hey vad det går fort. Idag gjorde jag veckans duktiga, efter att Axel och jag skjutsat Gustav på femårs så for vi och handlade på ica. Så somnade Axel i bilen på väg hem och jag ville inte störa honom, så jag tog och sprang upp och ner för backen med papper och kartonger till pappersinsamlingen. Det blev fulla bagaget, duktigt va! Efter den stora sorteringen for jag till en arbetskamrat som var hemma med sjukt barn för att låna en sak till festen. Tankade bilen innan nästa stopp, nämligen mitt jobb för att låna ytterligare en sak till festen på lördag. Det är mycket förberedelser nu in i det sista. Det var väldigt roligt att träffa alla kollegor, jag saknar deras positiva sätt och go varma hjärtan:).Jag har fått flera grattis på namnsdagen hälsningar idag så jag känner mig uppmärksammad och betydelsefull, tack alla söta goa!Precis när jag skulle ge mig iväg på skrinna kursen, så ringde en person från friluftsfrämjandet och sa att det var inställt, det var tråkigt. Men de skulle försöka hitta ett nytt datum! Det ser jag fram emot.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards