Alla inlägg den 27 februari 2007

Av Maria - 27 februari 2007 21:29

Har varit synnerligen aktiv, imorse kom mamma och skjutasde Gustav sen kom hon tillbaka och jag färgade hennes hår och noppade ögonbrynen. Jag skulle behöva nopa mina egna också. Så åt vi lunch tillsammans, rester!Sen hux flux ville jag åka på stan, sagt och gjort. Axel och jag gjorde oss i ordning och for och hämtade Gustav på femårs. Handlade lite, blev frustrerad då jag inte hittade body shop, de håller ju på och bygger om. for hem, gjorde middag. Fast det var kanske att ta i, Per hade gjort älgstek kvällen före så jag kokade potatis och gjorde sås!Kvällen degade vi framför teve tills det var dags för kvällsfika och kaffe. När jag sov ner Axel läste jag min Nikki French bok, väldigt spännande ! Jag kan nästan inte släppa den, gjorde en ansträngning och vek lite tvätt!Morgondagen ser jag fram emot för på kvällen ska jag på skridskokurs, två timmar på isen oh aj, oh aj mina fötter!Jag var duktig på stan, Gustav fikade bulle och Axel banan och jag BARA kaffe :)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards