Direktlänk till inlägg 24 februari 2007

Ja, vi åkte två varv idag....

Av Maria - 24 februari 2007 20:56

På skidor runt sjön, sedan var vi trötta och svettiga. För det var inget spår så första varvet blev till att trampa runt, men det är bara bra för ben och rumpa det:) Sedan gick vi upp och åt lunch syster, Gustav och jag.Sen middag idag, så vi hoppade över bolibompa och spelade disneyfia istället. Sedan kvällsfikade pojkarna och Per och jag åt chokladboll till som jag bakade medans middagen var i ugnen, Per gjorde moussaka utan aubergine (tydligen slut på affären?).ja, just det jag ramlade idag när vi åkte skidor, det tyckte syster var kul, bryggan var inte så bred som jag trodde så ena skidan försvann och balansen med:)Ikväll tänkte vi se på Love actually eller hur det stavas, den har vi inte sett. Hoppas att den är bra!Imorgon tänkte jag åka två varv till på sjön, innan Per och Gustav ska på isracing efter lunch.

 
 
Ingen bild

petter

25 februari 2007 12:49

de är mycke som är bra för rumpan.ganska kul att bryggan var smalare på mitten.vad är moussaka .säkert inte bra för figuren min

 
Ingen bild

Maria

25 februari 2007 18:11

Moussaka är en grekisk maträtt med köttfärs, ostsås och aubergine men vi tog potatis istället!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards