Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Maria - 19 februari 2007 20:18

Hade Per gått ner ett kilo och jag hade naturligtvis gått upp, 2 hekto "suck".Och idag har jag fuskat, när vi fikade på stan tog jag en sån där skumraket eller vad det heter. Och imorgon är det semlor, så då ska vi också fuska "suck".Nu ska jag gå ner och fuska lite till, jag tror jag äter upp resterna av mazarinkakan. Det är ju iaf kört idag!

Av Maria - 19 februari 2007 20:05

Först skridskor i ishallen med förskolan och förskoleklassen.Snabb lunch hemma, sedan in till stan för att hämta kusin Victor på hans förskola. Sedan city för att shoppa lite, bland annat köpte vi haklappar och pyjamas till Axel. Och lite grejer till festen som snart går av stapeln, första helgen i mars är den. Det är min moster som ska ha en temafest på sitt 40-årskalas, väldigt roligt med temafester! Men mycket att ordna och fixa, men det är bara roligt bekymmer:)Problem under dagen. Snökaos, det har typ kommit tre decimeter snö under dagen. Idag skulle vi ha morfars bil som är en kombi, eftersom min kombi skulle besiktigas. Den gick rakt igenom för övrigt! Kombi=barnvagnsbil. Och så hade bakluckan frysit fast, så upp med vagnen och sedan hämta bärsjalen. Jag kände mig väldigt iakttagen idag på stan med Axel på magen i bärsjalen! Eller också var jag ovanligt snygg, sure rej´ :). Man ser risigare än vanligt ut, pga sömnbrist och förkylning. Håret är ju en katastrof också nu när man har mössa jämt, livlöst och statiskt!!Vill börja motionera också, känner mig lite småfet. Men måste bli lite bättre i förkylningen först, vill börja åka skidor och gå med stavar. Behöver komma igång med detta!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards