Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Maria - 17 februari 2007 21:28

Det var så kul så, jag är ju förkyld men vi hade inget högt tempo. Det var lillasyster, Gustav och jag som åkte. Ett varv på sjön, även Gustav.Sedan åt vi lunch tillsammans och rätt som det var stod svärmor i hallen, hon passade på med en gång och matade Axel. Det var hans tur efter en lång förmiddagslur och vi andra drack kaffe.Så kom Pers bröder också alldeles lagom till kaffet, de ska på hockey idag eller kväll!Sedan gick syster och jag upp för att byta blöja på Axel och då hängde vi vid datorn ett tag, jag ville visa henne lite bilder som inspiration till festen som snart ska ske, bara två veckor kvar!Sedan var det bara att gå ner och börja med maten, tidig middag idag eftersom grabbarna/gubbarna skulle med hockeybussen tio i fem.Svärmor gjorde råkostsalladen och jag fixade laxen och såsen, Per hade skalat potatisen tidigare under dagen. Det blev mumsigt värre och grabbarna kom iväg i tid.Gustav och jag gick en promenad runt kvarteret med vovven, det var skönt 2 plusgrader ute. Så gjorde vi kvällsgröt till Axel och kaffe till oss, men Axel var för trött för att äta så han fick sova först. Då passade vi på att spela ett parti disneyfia med Gustav. Efter det for svärmor hem och vi lagade gröt igen och nu gick det bättre. Saga och i säng med grabbarna, löste lite korsord medans jag vyssade sängen.Nu ska jag gå ner och umgås lite med Per och hans bröder. Sedan ska vi äta lite nachos och efter det ska jag iaf sova.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards