Alla inlägg den 13 februari 2007

Av Maria - 13 februari 2007 21:00

till friluftsfrämjandet. Jag planerar att ha en mullegrupp till våren tillsammans med min syster, så jag håller på och hör mig för hur jag ska gå till väga. Eftersom jag bara haft mulle inom förskolan tidigare, det ska bli jättekul att ha något att planera och ordna inför. Och släppa lite grann på hemmamamma rollen.

Av Maria - 13 februari 2007 20:53

med min kompis nere i svedala via msn, det var kul för vi har inte hörts sedan hon var här hos mig i början av januari. Hon har börjat för fullt med vallningsträning av hunden Gizmo, det tycker jag är bra. Då får hon nya kompisar och blir syselsatt på helgerna också, hon bor därnere alldeles själv. Med släkt och vänner kvar här, det kan inte vara lätt alla gånger. Komemr ihåg när jag drabbades av hemlängtan åh, det grövsta. Det tog två månader sedan bar flyttlasset hemåt, och då hade jag ändå Per! I 4,5 är stod jag ut i Stockholm, sen ville jag hem till snön. Snöklädda granar, ingenting kan ersätta den synen.

Av Maria - 13 februari 2007 11:39

nästan iaf, Axel och jag gick och la oss igen efter frukosten, mysigt!Mormor skjutsade Gustav till femårs, han har haft växtvärk i ena benet inatt. Och mormor skulle ta en tvådagarstripp till Ljusdal.Nu ska jag göra lunch, vad nu det ska bli då Per åt upp den igår kväll, han kom upp och sa - mumsigt det här och åt på min tortilla med kyckling. Jag tror att hans bantning går lite dåligt, men ändå hade han gått ner ett halvt kilo och jag hade gått upp ett halvt kilo vid invägningen i söndags. Jag bantar ju för visso inte, för det får man inte när man ammar. Jag stöttar ju Per genom att inte äta kaffebröd på veckodagarna, och det var tacken det, gått upp istället för ner!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards