Alla inlägg den 6 februari 2007

Av Maria - 6 februari 2007 14:16

För Axel har blivit så förkyld igen, den här gången snuva och lite hostig. Ingen feber tack och lov! Meningen var att mamma och jag skulle på stan en sväng, men det är ju ganska kallt också -11, ljust och klart med solsken nu på dagen. Efter att vi skjutsat G. på femårs så la vi oss på storsängen A. och jag och somnade så klart, skönt och välbehövligt, han är tillbaks på att äta två gånger varje natt. Fast han äter typ mellan 22-23 på kvällen också, jag tror det blir välling snart iaf till natten! Men man är ju kluven för börjar man med flaska så tar han snart inte bröstet, så blev det med Gustav iaf.Min man ska komma hem tidigare idag, ja vi får väl se hur det blir med det. Han ska på apoteket till Axel , nya näsdroppar! Och biltema till sin bror i Arbrå, ljuddämpare!Han jobbade över igår och var inte hemma förrän 18,30. Då satt jag och matade A. med gröt och G. tittade på bolibompa.Jag har bestämt mig för att läsa på univeritetet till hösten 7,5 p läs- och skrivutveckling, hoppas att jag kan låna någon bok av syrran om jag kommer in. Och att mamma och svärmor hjälper mig med barnvakt, men distanskursen var det bara fem träffar på så det ordnar sig nog!Ikväll ska jag få iväg ett mejl till friluftsfrämjandet, jag funderar på att ha en mullegrupp under våren tillsammans med min syster, det är roligt att ha något att tänka och planera inför!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards