Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Maria - 5 februari 2007 14:52

Idag var det ingen vanlig måndagslunk, nä idag var det full rulle kanelbulle från det att ögonlocken motvilligt tvingades upp, upp och upp. Gäsp!Frukost och morgonbestyr, ner för den hala backen (vi fick pölsa i snökanten), kort biltur sammanstrålning med mormor och sedan på med skridskorna för att leka bambi på hal is. Väldigt duktiga barn, och bra hjälpmedel som spar på föräldrar och fröknars ryggar. Det spelades discomusik på hög nivå som lockade fram några höftrullningar och rumpsving.Fika är gott, men godast var nog lunchen när vi kom hem. Jag tror att mamma Maria blev tröttast av allihopa, Axel sover nu och jag har skickat iväg ett mejl till en studievägledare på mittuniversitetet. Nu ska jag gå och hämta en kopp kaffe och sedan besöka Gustavs teaterbiograf.Per jobbar över idag, så det får bli en enkel middag laxpytt, tror jag?

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards