Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Maria - 2 februari 2007 14:52

jag fick äta middag själv jag, sedan gick vi ut med hunden sms då min man och han var redan i Iggesund då. Han kom hem redan 19,30. Igår tittade jag på kalla fakta efter som en barndomskamrat till mig var med, hon födde sin flicka redan i vecka 23 för sju år sedan och hon är fortfarande Sveriges minsta bebis. Hon vägde bara någonting på 300 gram. Kom i säng tidigt igår, men Axel var matfrisk i natt. Åt två gånger och sedan vakande han redan 5,30 och var hungrig igen, tack och lov somnade han om och sov ända till åtta. Så det blev en liten sovmorgon, tog en lång sölig frukost(Axel sov) läste tidningen och bara tog det lugnt. Svärmor ringde och bjöd oss på middag imorgon, snällt! Mamma och Gustav kom till lunch, det blev bara korv med bröd idag. Gustav skyndade sig ut till grannpojkarna och snowracern, och vi drack en kopp kaffe.Inge vidare fart på mig idag, men har dammsugit och lagt i en maskin tvätt iaf.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards