Alla inlägg under januari 2007

Av Maria - 1 januari 2007 21:19

Idag har jag hållit födelsedags middag, det var bara mammor och pappor som fick komma (och en lillebror som fortfarande bor hemma). De fick Min jobbarkompis Lenas file´gryta med syltlökar, gröna och svarta oliver mums filibabba! Prinsesstårta till efterrätt, min favorittårta. Presenter jag fick var en önskad kaffekanna av min man och mina barn, min pysslige svärmor hade gjort två brosch. En med en katt och en sjalbrosch, tack tack jättefina! Katten ska jag sätta på min vinterjacka. Av min mamma och pappa fick jag pengar att gå på rean för och en häftig blomma, den kanske jag kan ha i mitt nya sovrum längre fram. Tack alla kära för fina presenter. Love you all!

Av Maria - 1 januari 2007 21:16

Vet du vad han gjorde igår....pizzade på Johans bästa skinnskor och rammade två marschaller, så hunden är full av stearin. Jag trodde det var en naturlig instinkt att eld är farligt, men icke! Han fattade inte, nu funderar vi om han blivit golden retriver över en natt dvs. dum blondin. Om du har något tips på hur man får ur stearin ur päls är jag tacksam!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards