Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Maria - 26 januari 2007 18:28

Då lilla bebben hade feber fortfarande när vi vaknade, jag kände att vi ville utesluta öroninflammation. Han har ju inga andra förkylningssymptom, men allt såg bra ut. Han lyssnade på lungorna, klämde lite här och där och tittade i öronen. Axel hade lägre temp på em, men nu har den stigit igen så det blir alvedon till kvällsläggningen.Idag har farmor varit hos oss, skönt med hennes lugn. Farmor och Gustav hade mysigt då de gick en tur på byn medans vi var på vc. De hann med hobbyaffärn´, apoteket, ica och systemet.Sedan bar det hemåt för lunch, jag passade på att göra paj. Thailändsk kycklingpaj, gott i gott gott. Sedan började farmor må dåligt, hoppas att det inte var maten:). Närå hon fick huvudvärk och kände sig varm. Hon hade stickat små tjockstrumpor till Axel, tack gullfarmor! Vi har världens bästa farmor och svärmor vi:) Hon ställer upp i vått och torrt. Tack för att du är just du.När farmor åkt och Axel somnat och Gustav gick ut för att leka med grannpojkarna fick jag ett ryck, dammsög, torkade golven, satte igång tvätt- och diskmaskin.Efter allt det var det gott med tacos. Oj, nu ringde min syster hon håller på med sitt examensarbete. hon vill att jag ska leka fröken med röd penna och korrigera stavfel och meningsbyggnad och sånt, jippi roligt fredagsnöje. Men okej då det är ju för min lillasyster, iaf fram tills Let´s dance det har jag tänkt se idag!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards