Alla inlägg den 16 januari 2007

Av Maria - 16 januari 2007 15:32

Visst har han svårt att säga nej till mej, han har sytt upp mina gardiner i vardagsrummet och varit och handlat reservdelar på ikea. Samt köp två nya små kastruller, efter som jag bränner upp dem med jämna mellanrum. Nu sist torr kokade jag Axels morötter och potatis....hm....lite disträ kanske. Tur att vi har brandvarnare. När Gustav var liten torr kokade jag hans nappar och eldade upp dem!!

Av Maria - 16 januari 2007 15:25

Nu har han gjort det igen, Per tog upp en pågen limpa ur frysen och under natten har hunden vår ätit upp den, det är 800 gram limpa det. Han hade sparat typ fem skivor, men de var bra mjuka så han hade nog legat och slickat på dem! Detta fick jag veta när min man kom hem från sitt jobb, och jag som tänkte tidigare under dagen att hunden såg så svälld ut, jag tänkte att det är fler än jag som har gått upp i vikt under jul och nyår! Men det fick sin lilla förklaring när Per kom hem. Pratade med svärmor idag på telefon, hon sa att jag skulle hälsa Per att han skulle hålla sig hemma och inte vara nere i södra Sverige och härja. Hon sa till sin sambo, att vad dumt att norrmännen döpt Stormen till Per han har ju inte namnsdag förrän i augusti. Hans svar var - ja men när du var därnere och härjade så hade inte du heller namnsdag, och du förstörde mera! Svärmor heter Gudrun i andra namn:)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards