Alla inlägg den 12 januari 2007

Av Maria - 12 januari 2007 08:31

Idag drar vi iväg till Härnösand för att uppvakta min lillasyster som tar sin lärarexamen idag, jag är så stolt över dig gumman. Du är så duktig och bra!

Av Maria - 12 januari 2007 08:27

På kvällen igår kom min kompis Sara på besök och hon hade med sig monstret, Gizmo. Men han var inget monster han var så gullig så! Hundarna funkade bra ihop, de lekte lite sen delade vi på dem när vi skulle fika och sedan gick vi en promenad och när vi kom hem fick de leka på gården tillsammans. Så det blev en hel del spring och hopp och studs, så våran gammel hund är bra stel idag, men han tycker nog att det är värt det med tanke på vad kul han hade igår! Ungefär som oss människor vi dricker alkohol, blir bakfulla men det är värt det för vi hade ju så kul eller?

Av Maria - 12 januari 2007 08:17

Hektiska dag igår, det var så mycket att jag inte ens hann blogga. Vi tar det från början, Axel åt friskt under natten och sedan till råge på allt så är han pigg som en lärka mellan 5-6 på morgonen. Då var jag naturligtvis super duper trött, sedan somnade han tack och lov om och klockan ringde 7,30. mmmm...härligt:(Iväg med Gustav på femårs, hem en stund och vänta på farmor. När hon kom tog vi en snabb kopp kaffe och sen bar det iväg till bvc. Vi hade inte varit där på en månad, så vi vägde och mätte och allt var bara bra, han höll sin kurva :) den övre linjen. Sedan tog svärmor och jag en nur på byn, jag gick in på blomsteraffären och förbeställde blommor tills idag, sedan var vi in på begagnat affären, svärmor köpte trästickor och en rulle brunt band. Jag köpte en klänning jag kanske ska ha på en fest framöver. Nästa anhalt var hobbyaffären, min svärmor är ju väldigt pysslig av sig. Men nu bar det hemåt för vi var båda hungriga, restfest stod det på menyn!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards