Alla inlägg den 4 januari 2007

Av Maria - 4 januari 2007 21:57

Sov länge idag, snabb frukost och försökte komma iväg i tid till fritids. Men det gick inte Axel blev hungrig och sen tänkte jag vad häller jag på med, det är väl ingen bråska vi har hela dagen på oss. Åkte och handlade en sväng så att vi inte skulle komma mitt i lunchen, det var lugnt på fritids de hade bara fem barn! Vi fikade och umgicks i en timme, det var roligt att ses. Axel blev lite ledsen en sväng, han börjar ju bli stor pojke och urskiljer kända och okända personer nu.Sen for vi ut till mormor för att hämta G. han ville inte följa med mej, han var inte klar med mormor. Då tänkte jag okej då spelar roland, han får väl stanna. Men på vägen hem kom jag på att vi lovat farmor att vi skulle hälsa på henne imorgon, pep iväg ett sms till henne om det. Det var lugnt vi fick komma på lördag istället och vi blev bjudna på middag på kuppen, samt att hon får träffa sin son också!Efter middagen gick vi en promenad, det var väldigt halt och på vägen hem började det regna. Efter detta duktiga bestämde vi oss för det oduktiga se en film, heartbreak hotell. Den har vi fått låna av farmor, den var sådär. Några roliga scener var det speciellt från början.Natti, natti!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards