Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Maria - 3 januari 2007 19:57

Är det onsdag idag? jo, det är det. Man blir ju alldeles vimsig när det är helger mitt i vardagarna. Idag har varit en lugn dag med hemmagöromål såsom tvätt, två maskiner, dammsugning, skött om kaninen lite extra typ tagit bort mat han inte ätit upp, fyllt på extra hö, brytit en grankvist då jag såg att han ätit upp alla barr på den förra. Det är bra att ge kaniner grankvistar på vintern eftersom de innehåller så mycket vatten.Min Gustav var rolig idag, han var inte på hemmahumör mer rännahumör. Då skulle han ringa till mormor, mormor var inte hemma (hon var redan på väg hem till oss), jo han skulle fråga mormor om han fick sova över där. Sen när mormor var hos oss kom han och viskade i mitt öra när hon var på toaletten, vad var det jag skulle fråga mormor om? Jag kommer inte ihåg, sa jag. Du får tänka efter! Så när hon kom till oss i köket igen viskade han i hennes öra. Ja, om du får för mamma så, sa mormor. Och vips så var de borta!Idag har vi varit onyttiga också, ätit pizza till middag och after eight framför andra delen av Gilmore Girls dvd:n. Men gick en promenad också med hunden, då blev jag mörkrädd. Det har jag inte varit förut, men man får massa konstiga nojor för sig när man inte längre har ansvar för bara sig själv.Imorgon tänkte jag hälsa på hos fritidset jag jobbade på alldeles innan jag blev föräldraledig, sedan ska jag hämta Gustav hos mormor och morfar.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards