Alla inlägg under december 2006

Av Maria - 8 december 2006 21:05

det blev ingen lucka sju igår för det kom ett virus på besök till min dator, då blev jag så rädd så jag gick och la mig istället:). Ska försöka igen nu!

Av Maria - 7 december 2006 23:05

Oj vilken intensiv dag, tänk vad lite sömn kan göra. Alltså lite mera sömn än vanligt. Känner mig piggelin idag. Ja, så den utlovade resume´n.Frukostshoppinglunch hos svärmor/farmorbad med äldsta sonen, farmor gick på promenad med den yngremiddag hos svärmor/farmorhandlade på vägen hemläggdags för små pojkartevetid criminal minds och det programmet efter på samma kanal.Så, intensiv dag va´. Shoppade bara till sönerna och lite julklappar.Man är gräsänka igen, då mannen åkt på konferens till Luleå. Fick ett sms då han var på hockey, sedan ringde han för att säga godnatt till mig antar jag för de verkade sugna på lite pubvandring eller åtminstone hotellbar. Men han kommer hem imorgon, det går bra för en natt. då hinner man knappt sakna honom, skönt med extra plats i sängen he, he! Godnatt!

Av Maria - 6 december 2006 15:45

Idag är jag inte på blogg humör, har gjort veckans uppgift. Ett viktigt telefonsamtal. Sen har jag inte gjort mer idag, har haft en hemsk natt tror att jag sovit ca 5 timmar allt som allt, inte sammanhängande dock:(. Sov lite på fm. Min snälla mamma köpte en stjärngardin till mig idag!

Av Maria - 6 december 2006 15:44
Av Maria - 5 december 2006 11:53

Dagens lucka, lucka5. Han är häftig!

Av Maria - 5 december 2006 11:39

dessto roligare vi har.......min svägerska har skaffat blogg jättekul, hon är desutom väldigt rolig. Kolla in henne!Min man har äntligen fått börja med sin favorithobby, att renovera vårt hus. Vi ska börja göra i ordning lilla gästrummet till vårt sovrum, så att vårt lill pyre kan få ett eget rum så småningom. För att vi ska få plats i det lilla rummet med dubbelsängen måste vi ta bort vindstrappen, och köpa en sådandär man fäller ner. Spännande projekt!! Har sovit idag på förmiddagen med lillpyret, prövade att ge han ersättning i natt men han sov bara en timme längre. Trött, trött, trött!!!

Av Maria - 4 december 2006 12:00

Snark....snark...ring, ring, ring. Oj, det ringer! ring, ring, ring. Men var är den bärbara telefonen. Här är den. Trycker på gröna luren, klick. På väg ner till köket för att se vem som ringt, ser jag lillasyster traska ner för backen. Knackar på fönstret och mimar vi är vaken. Går och låser upp ytterdörren. Vad är klockan? jaha tjugo i nio.Vi har faktiskt sovmorgon på måndagar. Och idag somnade vi om efter amning och blöjbyte. Idg ska vi ta en promenad ner på byn och låna nya böcker på biblo och handla lite.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards